October 20, 2015

Our sixth article: Your Best Property Sale Could Come by VR



Real estate agents are “frequent travellers”, spending a lot of time on the road, visiting objects with clients, getting stuck in traffic (consequently accumulating or having to reschedule meetings), burning fuel (depreciating cars) and devoting a significant amount of their available daily time to tasks that do not necessarily generate value to the customer.  Many times, their services are limited to a geographical area due to costs, i.e. imagine how a Northern European real estate or yachting agent tries selling a property or vessel located in the Iberian peninsula or elsewhere.  In our new Spanish blog post, “Your Best Property Sale Could Come by VR”, we underline the benefits of using VR to generate new business and added-value service. Extrapolate this to the world of the cruise boat-yacht design and shipbuilding industry, architecture, and tourism, and the opportunities are infinite.


Los agentes inmobiliarios (o de bienes raíces, como se denominan en Latinoamérica) son "viajeros frecuentes", que pasan mucho tiempo en la carretera, visitando las propiedades con los clientes, a menudo quedándose atascados en el tráfico (en consecuencia, la acumulación o tener que volver a programar las reuniones), consumiendo combustible (desgaste del vehículo) y dedicando una cantidad significativa de su tiempo diario a disposición a tareas que no generan necesariamente valor al cliente. Muchas veces, sus servicios se limitan a una zona geográfica debido a los costos, es decir, imaginaros cómo un agente del norte de Europa intentaría vender una propiedad o un barco situado en la península ibérica o en otro lugar. En nuestro nuevo artículo de blog, "Su Mejor Venta Inmobiliaria Podría Venir por Realidad Virtual", subrayamos los beneficios del uso de RV (o VR en inglés) para generar nuevos negocios y servicios de valor añadido. Extrapolando esto al mundo del diseño y construcción de cruceros-yates, la arquitectura y el turismo, y las oportunidades son infinitas.

Makler (insbesondere Immobilien) sind "Vielflieger", verbringen viel Zeit auf der Straße, besuchen Immobilien oder Yachten mit Kunden, stecken im Stau (folglich sammeln sich oder müssen Termine verschoben werden), verbrauchen Kraftstoffe (verschleissen Ihre Kfzs) und widmen einen beträchtlichen Teil Ihrer täglichen Zeit in Aufgaben, die nicht unbedingt Wertschöpfung für den Kunden generieren. Oft werden Ihre Dienste, aufgrund der Kosten, auf ein geographisches Gebiet begrenzt. Stellen Sie sich vor, ein nordeuropäischer Makler versucht eine Immobilie oder Schiff auf der iberischen Halbinsel oder anderswo, zu verkaufen. In unserem neuen spanischen Blog-Post, "Ihr bester Immodeal könnte durch VR zustandekommen", unterstreichen wir die Vorteile durch Verwendung von VR, neue Geschäfts- und Mehrwert-Service zu generieren. Extrapolieren Sie dies in die Welt der Kreuzfahrtschiff-Yacht-Design und Schiffsbauindustrie, Architektur und Tourismus, und die Möglichkeiten sind unendlich.

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